Sò sempre preoccupatu chì u campeghju di barbecue all'apertu piglia u focu?Avete preoccupatu chì l'accendi tradiziunali ùn ponu micca esse usatu in u salvaticu?

Oghje, in cità, a ghjente pò facilmente gode di a cunvenzione purtata da l'electricità urbana.Ma avà sempre più persone piacenu l'attività outdoor è sperimentanu a natura fora.Ogni esploratore, backpacker, è entusiasta di l'outdoor deve avè un accenditore di fiducia à u so fiancu.Questu hè unu di i pezzi più impurtanti di l'attrezzi esterni è deve esse guardatu in u vostru saccu d'arnesi o saccu per l'esterno.

U focu hè u vostru megliu amicu in una emergenza in u desertu, mantenendu sicuru, cocendu u vostru alimentu, è mantene u caldu.Cù l'avanzamentu di a tecnulugia, ci sò parechje manere di utilizà u focu fora.Oghje, parlemu di u focu fora.Cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, i prudutti di diverse imprese sò gradualmente migliurati è ottimisati.Ùn hè micca solu sicuru, ma ancu convenientu.U disignu antiventu face un pruduttu stella per l'illuminazione esterna.Pò esse facilmente illuminatu fora.Ch'ella sia cigarettes, candele, bobine di mosquito, petardi, barbecue, etc., pò esse illuminatu cù una ligera spinta.Semplice, ligeru, di piccula dimensione, faciule da portà

Ùn sò micca tutti l'accenditori sò listessi, è l'accendini di ogni ghjornu ùn sò micca pensati per sustene i rigori di l'ambienti esterni.Questa hè una quistione chì duvete pensà seriamente, chì tipu di liggeru hè adattatu per l'ambienti chì vulete esplorà, è chì caratteristiche hè bisognu di stu liggeru per fà fronte à questu ambiente specificu.

Facilità di usu:
Prima di principià à circà un liggeru di sopravvivenza, avete bisognu di cunsiderà se u liggeru hè faciule d'utilizà.
Un bonu liggeru pò pruduce rapidamente una fiamma in u tempu necessariu, è deve esse faciule d'opere in quasi ogni ambiente duru.
Ma avete bisognu di piglià in contu e situazioni inespettate chì ponu accade in una emergenza.Avete bisognu di assicurà chì u vostru liggeru salvatore pò piglià un colpu è travaglià in diverse cundizioni.

Durabilità:
L'accendini di sopravvivenza deve esse abbastanza durable.S'elli cascanu à a terra, ponu rompe.Hè pussibule avè un liggeru cusì ?Ùn hè micca adattatu per l'usu esternu.
Duvete sceglie un liggeru chì hè abbastanza durable per sustene una certa quantità di pesu è impattu.

Resistenza à l'acqua:
I partiti sò faciuli di bagnà in u desertu.Si pò dì chì i partiti ùn sò micca i migliori strumenti per fà u focu fora.
Un liggeru impermeable è resistente à l'umidità hè un strumentu indispensabile per a sopravvivenza in natura.
Certi accendini di sopravvivenza anu una carcassa impermeable chì impedisce efficacemente l'umidità è l'acqua di entre, chì hè una di e caratteristiche più impurtanti.
Ùn pudete micca aspittà chì l'ambienti sia caldu è seccu in tuttu u tempu, certi marche di accendini di l'esternu spararanu liscia ancu s'ellu sò sottumessi in acqua per un bellu pezzu.

Resistenza à u ventu:
In cundizioni climatichi cattivi, soprattuttu in i zoni di muntagna o in i timpeste (nevi), hè difficiule per l'accendi ordinariu per piglià u focu.
In questu casu, un liggeru à u ventu pò esse l'unica opzione.

Portabilità:
L'accenditore stessu hè un strumentu portatile per fà u focu.
Sutta a premessa di assicurà a fiducia, duvete cuntrollà u pesu di u liggeru.
Cuncepimentu compactu, taglia chjuca è pesu ligeru, perchè ogni gramma conta quandu avete pianificatu u vostru kit di sopravvivenza.

nutizie-4
nutizie-gio-3

Tempu di Post: 26-May-2022