Camping Torch hè un modu faciule per piacè un snack rapidu

L'estate hè in pienu svolgimentu, è sì andate in campeghju, caminata, o qualsiasi altru tipu d'avventura all'apertu, avete probabilmente andatu àtorciaper accuncià per a staghjoni.Ma i venditori esterni ùn vendenu micca solu l'attrezzi tecnulugichi per aiutà à sopravvive in u boscu;Ci sò assai prudutti fantastichi per aiutà u vostru cortile à sente cum'è un pezzu di natura.

OS-205-(5)

Questutorcia di campeghjuhè un modu faciule d'avè tutta a famiglia per gode di una merenda rapida in u patiu.

Questutorcia esternahè assai ligeru è l'operazione di regulazione di a fiamma hè simplice è flessibile, è a dimensione di a fiamma hè relativamente stabile, a bocca di lega d'aluminiu hè resistente à l'alta temperatura, rendendu a vita di a torcia più longa.

WS-526C-1

Nunda ùn batte un focu furioso in u vostru giardinu in una notte fresca d'estate.torcia à gasface alcuni di i nostri preferiti grazia à a so custruzzione senza fumu è u so design elegante.

Questupicculu focu portableA fossa usa butanu per ùn avè micca preoccupatu di taglià u legnu è di inizià un focu da zero. Ponelu solu in u vostru giardinu o in u vostru patio per una notte di morel accogliente.

Questutorcia di focu pieghevulepresenta un disignu simplice è pieghevule perfettu per scambià storie intornu à un focu ruggitu.

drtfg (1)

Se ùn site micca bè per inizià un focu da zero, verificate questa torcia, chì facilita l'accensione di u focu o di brusgià carbone.

Questutorcia à gas grillhè u modu perfettu per grill uni pochi di kebab in una dopu meziornu d'estate. Hè compactu per pudè mette nantu à qualsiasi tavulinu, è u so regulable mantene stable. In più, hà auto-ignizione, cusì ùn ci hè bisognu di fastidiu cù partiti o partiti. accendini.

BS106-(4)


Tempu di post: Jul-19-2022