L'attrezza multipla preferita in a cucina ùn hè micca un cuteddu o un utensili - hè un umile torcia di cucina in manu.

U mo strumentu multifunzione preferitu in a cucina ùn hè micca un cultellu o un utensili - hè l'umile torcia di cucina portatile chì aghjunghjenu un sapori incredibile è ùn necessita micca abilità.
A verità hè chì u vostru alimentu in casa ùn hà micca gustu cum'è qualcosa in una cucina di un ristorante cummerciale - u mutivu più grande ùn hè micca talentu o ingredienti, ma u focu.

Questa hè una tecnica cumuna è ancu populari in l'Asia, è vi vede torchi utilizati per ogni tipu di cibo di strada è pranzi di ristorante;Mi piace à i venditori di u Mercatu di Pesci di Tsukiji chì cucininu scallops freschi in i so cunchiglia, grigliate e cime cù una parrilla di carbone è una coca di torch.

 

Intantu, in l'Occidenti, u primu è l'unicu ciò chì a ghjente pensa veramente hè ... crème brûlée. Hè un dessert obiettivamente incredibile, ma l'associu hè male per a torcia stessu. per piantà - è cercanu attivamente scuse per spegne a fiamma blu.
Avete qualchì patch irregolare è pocu cottu nantu à a crosta di a vostra bistecca o arrosto? A torcia vi dà u putere precisu è u cuntrollu di "ripara" u vostru alimentu dopu chì hè statu cacciatu da a stufa o u fornu. Bisogna croccante a pelle di pesce o pollo a pocu ?Idem : nunda ùn batte u caldu seccu è altu di una torcia per fà ritruvà a cracke.

 
U furmagliu di fusione (nantu à qualcosa) hè un compitu di 10 secondi fattu cù una torcia, cum'è charring the skins of vegetables like peppers and tomatoes.Using a torch on low heat is the perfect way to roast peppers for Mexican salsa roja, o pudete aduprà. per fà erbe o fume di legnu per una infuzione (o solu per una presentazione drammatica). Pudete aduprà per i trucchi di cocktail party, igniting cannella, amari è olii d'agrumi cum'è u finitu perfettu per a vostra bevanda. Avemu parlatu di crème. brûlée, ma ùn vi scurdate chì in fondu pudete fà qualsiasi crème brûlée chì vulete;u mo favuritu hè di mette jaggery nantu à pompelmo, fragole è frutti di petra è brusgiate rapidamente saccharificazione.

 

Siate cuscenti chì l'usu di carburante di mala qualità o di una torcia goffa farà chì u vostru alimentu hà un gustu male;una fiamma gialla o aranciu indica una combustione incompleta, chì significa chì a vostra piastra hè cuperta di fuliggine chì causanu u cancer. Se u piattu brusgiatu puzza cum'è fluidu più liggeru, hè un prublema cù u tipu di fiamme chì utilizate.

Altrimenti, a cucina cù una linterna hè un modu faciule, assequible è veramente divertente per avè idee novi per a cucina. Amaserate a vostra famiglia è l'invitati, perchè l'omu veramente scavà e fiamme. - trasfurmà un altru pranzu di u ghjornu di a settimana in qualcosa di terribili.


Tempu di post: 14-ghjugnu-2022