L'accenditore di torche hè a chjave per una vita comoda è sicura

Quandu pensate à un accenditore Zippo, probabilmente pensate à un accenditore di sacchetta chrome cù un flap incernieratu chì pudete toccu per apre quandu vulete accende una sigaretta cum'è un suldatu in un filmu di l'armata.butane ricaricabiles'assumiglia più à una pistola ch'è un lighter.It hà un grip è trigger, è ancu una serratura di sicurezza di u zitellu. Pudete aghjustà a fiamma da una fiamma gialla dolce à una fiamma blu chì si riscalda à 2400 ° F / 1300 ° C. Aduprate per accende candele, campfires, grills, è più.

BS106-(5)
Cum'è un fumatore di sigaru, forse aduprendu questi "jet" o "torcia"Lighters for years.They work in all weathers, even in high wins, they make sigars catch fire more fast, chì hè una cosa veramente bona in termini di gustu.In fattu, perchè a fiamma hè cusì calda, pudete ancu fà qualchì emergenza. saldatura cun ella.

BS106-(3)
Accendinipò esse un dispositivu assai simplice è faciule d'utilizazione, ma sò indispensabili perchè ci mantenenu caldi, cocenu l'alimenti, piglianu un pocu di luce di notte, sanitizeghjanu è scaldanu l'acqua, è ancu mantenenu alcuni predatori luntanu!

BS106-1
Sarete felici di sapè chì sò tutti ricaricabili, aduprate fiamme dirette, super durable, impermeable è resistente à u ventu, dendu a pace di mente chì pudete fà bè in u desertu.


Tempu di post: Jul-14-2022