Avemu ricumandemu solu i prudutti chì ci piacenu è pensemu chì ancu voi.

Avete aumentatu u vostru ghjocu di cucina cù sous-vide, è avà site prontu à fà un passu più avanti cù untorcia di cucina.The best sous-vide linternas hannu fiammi adjustable cusì ch'elli ponu esse usatu cù una varietà di manciari è hannu una funziunalità lockout safety.

BS-470-(7)
Sous-vide deve esse capace di dà à i vostri alimenti una texture croccante senza overcooking l'internu, cusì u calore altu hè chjave. A maiò parte di i lampi sous-vide ponu ghjunghje à temperature elevate di circa 2000 gradi Fahrenheit, ma alcuni ponu andà finu à quasi 4000. gradi Fahrenheit. U calore altu pò esse bè per certi alimenti sous-vide (cum'è bistecca), ma brusgiaranu altri alimenti, chì hè per quessa avè untorciacù intensità di fiamma regulabile hè utile.

BS-230T-(4)
Un'altra caratteristica da cunsiderà quandu sceglite atorciahè u tippu di carburante.A maiò parte di i torchi utilizanu butanu, ma alcuni utilizanu gasu propanu o MAPP, chì hè comunmente utilizatu per a saldatura, ma pò ancu esse usatu per a cucina. E duie variità travaglianu ugualmente bè, ancu s'ellu hè ricaricabiletorchessò più chjuchi è più faciuli à store.One cosa impurtante à nutà hè chì utorciaÙn deve mai esse speditu cù gasu cum'è crea un risicu di focu. Tuttavia, stazioni di benzina sò faciuli di cumprà in linea.
Hè impurtante di leghje l'istruzzioni currettamente è di seguitàtorcia di cucinalinee guida di sicurità prima di utilizà ogni nova torch.Because sti torch ponu ghjunghje à una temperatura cusì alta, per ùn dì chì ponu aduprà u focu, assicuratevi di almacenà in modu sicuru quandu ùn sò micca in usu, è assicuratevi di sceglie un locu fora di a portata di i zitelli. è animali domestici. Hè megliu di sceglie una torcia cù una funzione di serratura per pudè mette senza preoccupazione.Torchesdeve esse usatu in una zona ben ventilata è ùn deve esse usata intornu à altre fiamme aperte, cum'è stufe illuminate.BS-480-(6)
Stu putentetorcia di cucinas'illumina à u toccu di un buttone è hà un mecanismu di chjusu cunvene per pudè almacenà in modu sicuru. L'intensità di a fiamma regulabile facilita à ottene u livellu di precisione chì avete bisognu per a cucina sous-vide, è postu chì questutorciausa gas butanu è hà un disignu ricaricabile, funziona senza esse cunnessu à un cilindru di gas.
Un fan hà esclamatu: "Adore chì hà un paràmetru di serratura!Risparmia tanto stress durante la preparazione di crème brûlée o l'arrosto finale sulla mia bistecca sous-vide.Riempimentu di butanu hè ancu una brisa.Eccellente fiamma.Cuntrolla.Grande in manu è grande equilibriu.

b6c0a6fcfdb2cc8f4ac1b7cd74bc778f


Tempu di post: Jul-21-2022