Tendenza di u prezzu di u mercatu di Accendisigari, dimensione, quota, analisi è previsioni 2022-2027

Sicondu l'ultimu rapportu di IMARC Group, Cigarette Lighter Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunities and Forecast 2022-2027, a dimensione di u mercatu globale di cigarette lighter ghjunghjerà à 6,02 miliardi USD in 2021. In u futuru, u valore di u mercatu hè previstu. per ghjunghje à 6,83 miliardi USD per u 2027, crescente à un CAGR di 1,97% durante u periodu di previsione (2022-2027).

Accendisigarettesò i dispositi portatili chì utilizanu butanu, nafta, o carbone per accende sigari, pipi è sigarette.I cuntenituri di sti liggeri sò generalmente fatti di metallu o plastica è cuntenenu un gasu liquidu pressurizatu o un fluidu inflammable chì aiuta à l'ignizione.Ci hè ancu e disposizioni per spegne facilmente a fiamma.Siccomu l'accendisigarette sò più compacti è convenienti cumparatu cù e scatole di fiammiferi, a so dumanda cresce in u mondu.Ci sò parechji tippi di accendini nantu à u mercatu oghje, cumprese torches, capsules, cacahuè, è accendini flottanti.

Seguimu regularmente l'impattu direttu di COVID-19 nantu à u mercatu, è ancu l'impattu indirettu nantu à l'industrii cunnessi.Questi cumenti seranu incorporati in u rapportu.

A causa di l'urbanizazione rapida, i stili di vita occupati è l'aumentu di i livelli di stress, u tassu mundiale di u fumu hè aumentatu drasticamente, chì hè unu di i fatturi impurtanti in l'aumentu di a vendita di lumi.In più di questu, cum'è l'accendini sò cunsiderati adattati per i regali in parechji paesi, i pruduttori principali lancianu diversi prudutti di qualità per espansione a so basa di cunsumatori.Questi attori investenu ancu in attività di ricerca è sviluppu (R&D) per introduci accendini di tasca senza fiamma chì migliurà a sicurità di l'utilizatori.Tuttavia, i guverni in parechji paesi anu annunziatu blocchi è spinghjenu e misure di distanzamentu suciale per prevene a diffusione di a pandemia per via di una crescita di i casi di malatia coronavirus (COVID-19).In u risultatu, l'operazioni di e divisioni di fabricazione di e diverse cumpagnie anu cessatu.In più di questu, i disrupzioni di a catena di furnimentu anu ancu un impattu negativu nantu à a crescita di u mercatu.

Stu rapportu segmenta u mercatu globale di Lighters in basa di u tipu di produttu, u tipu di materiale, u canali di distribuzione è a regione.


Tempu di post: 09-09-2022